«Ἐγὼ ἔχω στοὺς οὐρανοὺς νυφικὸ δωμάτιο ἀχειροποίητο, νυμφώνα ποὺ δὲν μπορεῖ νὰ καταστραφεῖ, προίκα τὴν βασιλεία τῶν οὐρανῶν καὶ Νυμφίο ἀθάνατο. Ἔτσι δὲν μπορῶ νὰ συζήσω μὲ ἄνθρωπο. Λοιπὸν μὴ πλανᾶσαι, οὔτε νὰ κουράζεσαι μὲ κολακεῖες καὶ ἀπειλὲς νὰ μὲ δοκιμάζεις, διότι ποτὲ δὲν πρόκειται νὰ μὲ νικήσεις.»
…Και η ομορφιά της πλέον μια δροσιά σε αιώνιο καλοκαίρι.

