tin-kefalin-epi-pinaki

“Την κεφαλήν επί πίνακι”

Βερενίκη, κόρη του βασιλιά της Συρίας: «Η ξαδέρφη μου η Σαλώμη, έναν χρόνο μικρότερη από μένα, ήταν κόρη της Ηρωδιάδας και του εκθρονισμένου Φιλίππου. Συνηθίζαμε να περνάμε πολλά βράδια μαζί μετά το φαγητό, την πιο ζεστή ώρα της μέρας, συζητώντας γυμνές στο κρεβάτι, κάνοντας λάγνα σχέδια, χαλαρώνοντας ή απλώς ερευνώντας τα σώματά μας. Σε ηλικία μόλις δεκατριών χρόνων το σώμα της Σαλώμης είχε την τελειότητα μιας Νύμφης. Ήταν πολύ ψηλή, σχεδόν πλήρως σχηματισμένη, με στητό στήθος Χίμαιρας που δεν έμοιαζε να ανήκει σε έφηβη αλλά σε ολοκληρωμένη γυναίκα. Είχε μητρικούς γοφούς, μέση γαζέλας και πολύ μικρά αισθησιακά πέλματα, το πρότυπο του ερωτισμού. Το πρόσωπό της, ασχημάτιστο ακόμη, προσέδιδε σε εκείνο το σώμα μια άγουρη και εξωτική όψη. Το γαλακτερό και απαλό της δέρμα, αρωματισμένο με νάρδους, διάφανο σαν κεχριμπάρι, σε καλούσε σε έναν διακριτικό έρωτα…»

(Το παραπάνω απόσπασμα υπάρχει στην βιβλιογραφία και αποδίδεται στην Βερενίκη, εξαδέλφη της Σαλώμης, δίχως ωστόσο να είμαστε σε θέση να εγγυηθούμε γύρω από τη γνησιότητα του).

Σαν μία μίξη δελτίου ειδήσεων βραδινού και παιχνιδιού reality που ακολουθεί μετά τις διαφημίσεις, ετούτος ο διαχρονικός χορός της πόρνης της μισότρελης από ναρκισσισμό, με φόντο την διαφθορά εξουσίας. Τα επτά της πέπλα αφαιρεί κι απόψε σε live streaming.
Τα ήθη, οι πρακτικές, που πηγάζουν από τα κατώτερα ένστικτα του ανθρώπου, που παραμένουν αναλλοίωτα στο πέρασμα του χρόνου, που η τεχνολογία τα βοηθά και γίνονται όσο περνάει ο καιρός πιο επιθετικά, όπου καλούνται σήμερα “πολιτική ορθότητα” όπως και “life style”.

erimitic

error: Content is protected !!
Scroll to Top